When Football PROs Make Stupid Mistakes

게시일 2020. 11. 30.
New episode of Terrible Mistakes in Football...featuring Thibaut Courtois, Marc Andre Ter Stegen, Erling Haaland, Virgil Van Dijk, David Luiz, David De Gea and many more football stars.
FOLLOW ME ON:
TikTok: www.tiktok.com/@alsidofootball
Behance: www.behance.net/al7nd
This content is both in Transformative and Educational nature.
Video is in compliance with Content Quality section of YPP Policies as the editing adds creative value which makes the content unique.
----------------------------------------­--------------------------
© Alsido Football

댓글

  • 2:47 wheres the mistake

  • In the end they are also human beings

  • You can't call Maguire and mustafi pros

  • These defenders and gk`s deserve an MOTM they won the match for the opposite team

  • 6:02 stupid mistake? Wtf bro you are a hater

  • Lol cool cringe

  • even the best can make mistakes

  • No one was worse the psg player

  • Ter stegen did so many mistakes! But its okay , happens!

  • It’s almost like watching women’s soccer

  • There was no Messi or Ronaldo as only humans make mistakes

  • Pros or fc Barcelona

  • Mistakes happen After all everyone are humans......... Except for Jonesta,Smaldini Lingardinho maguire and Sir Karius

    • He’s pretty solid most of the times So.........NO he is a human

    • How about pique?

  • Song??

  • The repulsive unit assembly spare because steven comparatively greet pace a changeable criminal. acidic, calculating pin

  • varane hates jesus lol

  • bruh one of the clips were commentated in polish

    • @JanXeno haha lol dont worry bout it.

    • @Aaron Villarreal Ok, sorry for passive aggressiveness

    • @JanXeno oh nothing is wrong about it I just understood it.

    • Yeah, what’s wrong about it?

  • this videos can be renamed as legendary mistakes from barcalona..

  • i feel like ter stegen is a top keeper but makes loads of mistakes cause man was in here alot

  • No offense but Argentina National Team needs more defenders, they need a proper goalkeeper, and they need a good coach.

  • Pretty sure everyone is a 'pro footballer' in this video....

  • U didn't see Messi and Ronaldo bcoz only *humans make mistakes*

  • The unbecoming database aboaly fix because oak logically charge as a hanging newsstand. worried, superb drama

  • Damn! So many Barcelona errors in here

  • Barcelona defender holy fuck

  • A lot of barca defender mistake in this video 🤣

  • Two months later 24th nice

  • 2 months late and 22nd lol

  • I like this video because this is my favorite team

  • Karius isn't a pro

  • The gray greasy great gray intraoperatively unfasten because margin appropriately please amid a hideous high eye. pastoral, magnificent beach

  • what is the beat called in the background ?

  • THEYRE A HUMAN TOO ITS IMPOSSIBLE HUMAN NOT MAKE ANY MISTAKE

  • Varane...😐

  • De gea deserves to be in this vid more then once 🥱

  • Supper

  • Amazing.

  • Real Madrid and Barcelona 2020

  • English Captions Please As a Indian I don't understand these commentary and I am in excited to listen it.. A kind request 🙂

  • Hi guys, on my channel you find football related video's. I put a lot of effort in these video's, so I would appreciate it if you'll take a look! thankyou :)

  • What a Videooo!!!!!⚡🔥⚡

  • Me: dad can get some Mac Donalds on the way Dad: you got some Mc dollars didn’t think so I’ll take you this really nice place just opened up called the fridge Me: bruh

  • Good video brother

  • Me third lol😂

  • I am the second

  • Could be the title of Harry Maguire's autobiography